Mine põhisisu juurde

Kuidas lahendada veateade „Ligipääs keelatud, IP-aadress ei ole lubatud”

Kuidas hallata IP-aadressi piiranguid selle probleemi lahendamiseks

Värskendatud üle 3 kuu tagasi

Miks sa seda teadet näed

Kaupmeheportaal võimaldab ligipääsu piirata, lubades ainult kindlaid IP-aadresse (whitelist). Kui sinu praegune IP-aadress ei ole lubatud nimekirjas, siis ligipääs keelatakse.

Vaikimisi on kõik IP-aadressid lubatud, kuni piirangud aktiveeritakse käsitsi.


Kuidas lisada oma IP-aadress lubatud nimekirja (whitelist)

Et piirata portaali ligipääsu vaid teatud IP-aadressidele, järgi neid samme:

  1. Logi sisse Kaupmeheportaali

  2. Klõpsa vasakpoolses menüüs Üldseaded

  3. Klõpsa Muuda nupu juures, kus on kirjas Lubatud IP-aadressid

  4. Klõpsa Lubatud (Enabled) nupule

    • Selle toiminguga lisatakse sinu praegune IP-aadress automaatselt lubatud nimekirja.

    • Pärast seda blokeeritakse kõik muud IP-aadressid.

  5. Ligipääsu haldamiseks saad lisada või eemaldada IP-aadresse loendist.

Märkus: Lülita IP-piirangud sisse ainult siis, kui oled kindel, et sinu praegusel IP-aadressil peab olema ligipääs.


Mida teha, kui oled ise end välja blokeerinud

Kui oled kogemata blokeerinud enda IP-aadressi või vajad ligipääsu uuest asukohast, saab sinu ettevõtte peamine kontaktisik taotleda muudatusi, saates e-kirja aadressile makselahendused@lhv.ee.


Nipp: Kaalu kõigi lubatud IP-aadresside dokumenteerimist ja varuligipääsu protseduuride loomist, et vältida ootamatuid blokeeringuid.

Kas see vastas teie küsimusele?