Mine põhisisu juurde

Teenuste reaalajas oleku jälgimine

Kuidas jälgida meie teenuste seisundit reaalajas olekulehe kaudu

Värskendatud üle 2 kuu tagasi

Mis on olekuleht?

Olekuleht annab reaalajas ülevaate meie platvormi ja integreeritud teenuste toimimisest. See on loodud selleks, et pakkuda kaupmeestele selget ja ajakohast teavet järgmiste teemade kohta:

  • Käimasolevad või varasemad teenusekatkestused

  • Planeeritud hooldustööd

  • Välistes API-des esinevad jõudlusprobleemid või katkestused

Külastage lehte: status.every-pay.com


Olekulehe mõistmine

Teenuste hetkeseis

Lehekülje ülaosas kuvatakse meie teenuste üldine tööseisund. Kui esineb aktiivseid intsidente, kuvatakse need silmatorkavalt.

Intsidendi olekute selgitused

Iga intsident on tähistatud ühe järgmistest olekutest:

  • Investigating – uurime hetkel võimalikku probleemi

  • Identified – probleem on tuvastatud ja töötame lahenduse kallal

  • Monitoring – lahendus on rakendatud ja jälgime selle mõju

  • Resolved – probleem on edukalt lahendatud

Komponentide mõjutaseme tähised

Iga mõjutatud teenusekomponendi puhul kuvatakse üks viiest mõjutasemest:

  • Operational – teenus töötab normaalselt

  • Under maintenance – teenusega tehakse planeeritud töid

  • Degraded performance – teenus on kättesaadav, kuid aeglane või osaliselt häiritud

  • Partial outage – teenus ei tööta osadel kasutajatel

  • Major outage – teenus ei ole üldse kättesaadav


Intsidendi teavitused

Iga intsidendikirje sisaldab järgmisi andmeid:

  • Intsidenti pealkiri (Incident title)

  • Kirjeldus (Description)

  • Hetkeolek (Current status)

  • Mõjutatud komponendid (Impacted components)

  • Mõju tõsidus (Severity of impact)

  • Algus- ja lahendusajad (Start and resolution times)

Nipp: Klõpsa lehe allosas Show notice history, et vaadata varasemaid intsidente.


Telli olekuteavitused

Saad automaatseid teavitusi intsidendidest ja hooldustest järgmiste kanalite kaudu:

  • Email

  • Slack

  • Teams

  • Discord

  • Google Chat

  • Webhook

  • API

Tellijaks hakkamiseks:

  1. Klõpsa lehe ülaosas Get updates

  2. Vali soovitud teavituse kanal

  3. Määra, kas soovid saada teavitusi kõikide või ainult konkreetsete komponentide kohta


E-posti tellimuse haldamine

  • Kui soovid loobuda, klõpsa mistahes olekumeili allosas Unsubscribe.

  • Kui soovid muuta tellimust kõigilt komponentidelt ainult teatud komponentidele:

    1. Klõpsa oma viimase olekumeili allosas Unsubscribe

    2. Seejärel naase olekulehele, klõpsa Get updates, vali Email ning seejärel Only specific components, kui küsitakse

Kas see vastas teie küsimusele?