Mine põhisisu juurde

Maksete tühistamine ja tagastamine

Kuidas tühistada või tagastada makseid Kaupmeheportaali kaudu

Värskendatud üle 3 kuu tagasi

Sa saad teostada tühistusi (VOID) ja tagasimakseid (REFUND) otse makse detailvaates, klõpsates vastavalt VOID või REFUND. Pärast tegevuse kinnitamist edastatakse info automaatselt kaardiomaniku pangale töötlemiseks.

Pane tähele: tühistusi ja tagasimakseid ei saa tagasi pöörata.


Mis vahe neil on?

  • Tühistamine (Void): Tühistab makse enne selle kinnitamist või arveldamist

  • Tagasimakse (Refund): Tagastab raha pärast makse kinnitamist ja arveldamist


VOID

Kasuta tühistamise funktsiooni, et katkestada autoriseeritud makse, mis pole veel kinnitatud.

  • Tühistamine saadab veebipõhise tühistustaotluse kaardiomaniku pangale

  • Pärast tühistamist vabastatakse autoriseerimise käigus broneeritud vahendid

  • Tühistatud tehinguid ei arveldata:

    • Kaupmees ei saa raha

    • Kaardiomaniku kontolt raha ei võeta

Tühistamine on kasulik näiteks kahtlase või võimaliku pettuse puhul.


REFUND

Kasuta tagasimakse funktsiooni, kui makse on juba kinnitatud ja tuleb kliendile tagastada.

  • Võid teha täieliku või osalise tagasimakse

  • Alati kasuta kaarditehingute puhul tagasimakse funktsiooni, et seos algse maksega säiliks

See aitab ennetada vaidlusi ja tagasinõudeid (chargebacks).


Millal klient tagasimakse kätte saab?

  • Tagasimaksed edastatakse panka kell 23:59

  • Raha laekumise kiirus sõltub kaardiomaniku pangast

  • Kui klient küsib tagasimakse kohta, tuleks tal pöörduda otse oma panga poole

Kas see vastas teie küsimusele?